|
فرق نسخه دائمی با نسخه یک ماهه چیست؟
|
تفاوتی ندارند و تمامی امکانات در هر دو یکسان می باشد (حتی در بروزرسانی) فقط در نسخه
دائمی تبلیغات زیر گزارشات حذف شده است.
|
|
آیا در نسخه دائمی تبلیغات حذف می گردد؟
|
بله، تبلیغات زیر گزارشات در نسخه دائمی حذف می شود ولی نوشته کم رنگ بالا سمت راست
گزارشات (در کاغذهای حرارتی زیر فرم چاپ) ثابت می باشد.
|
|
آیا پس از اتمام مهلت یک ماهه اطلاعات از بین می رود؟
|
خیر، تمامی اطلاعات به قوت خود باقی است.
|
|
آیا برای برزورسانی و پشتیبانی هزینه ای دریافت می گردد؟
|
خیر، بروزرسانی و پشتیبانی محصولات رایگان بوده و هزینه سالانه ندارد.
|
|
آیا با تغییر سیستم کامپیوتری می توان از همان کدفعالسازی استفاده کرد؟
|
خیر، با توجه به قفل نرم افزاری، نرم افزار فقط روی یک کامپیوتر اجرا شده و حتی در
صورت تغییر سخت افزارهایی مانند مادربرد و اجزای داخل آن همانند پردازنده و بایوس و
... که منجر به تغییر کد سیستم شود این کد قابل استفاده نمی باشد.
|
|
آیا امکان غیرفعالسازی یا انتقال کد خریداری شده وجود دارد؟
|
خیر، به دلیل استفاده از قفل نرم افزاری، امکان غیرفعالسازی یا انتقال کد دائمی صادر
شده نمی باشد.
|
|
آیا با تغییر ویندوز کد سیستم تغییر می کند؟
|
خیر.
|
|
آیا می توان نرم افزار را بصورت شبکه استفاده نمود؟
|
بله، فعلا فقط نرم افزار حسابداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری با انبارداری، نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار کنترل تردد تحت شبکه می باشد.
|
|
نحوه انتقال اطلاعات از یک سیستم به سیستم دیگر چگونه است؟
|
ابتدا باید نرم افزار در هر دو رایانه فعال گردد، سپس از طریق پشتیبانی نرم افزار،
از سیستم اولیه تهیه پشتیبان گرفته و در سیستم دوم آنرا بازیابی کرد، توجه داشته باشید
که کل اطلاعات سیستم دوم حذف و کل اطلاعات سیستم اول جایگزین خواهد شد.
|
|
نحوه خرید نسخه دائمی چگونه است؟
|
با استفاده از کد مشتری و کلمه عبور وارد پنل کاربری وبسایت شده و در مرحله دوم با
انتخاب محصول و مدت دائمی باید دکمه دریافت کد فعالسازی جدید، کلیک گردد سپس با انجام
پرداخت آنلاین کد فعالسازی دائمی صادر خواهد شد.
|
|
چگونه می توان پسورد ورود به نرم افزار را بدست آورد؟
|
باید به محل نصب نرم افزار رفته و فایل پایگاه داده (فایل Access با پسوند mdb) موجود
در این محل را به ایمیل شرکت ارسال کرد، حداکثر تا 24 ساعت کاری پسورد به ایمیل ثبت
نامی ارسال خواهد شد.
|
|
آیا می توان هزینه نرم افزار را خارج از ایران پرداخت کرد؟
|
بله می توان، لطفا این صفحه را مطالعه فرمائید پس از پرداخت
هزینه، کد مشتری و رسید پرداخت را به ایمیل شرکت ارسال فرمائید.
|
|
آیا می توان از طریق نرم افزار پیامک ارسال کرد؟
|
بله، شرکت آسان سیستم مبنا در راستای رفع مشکلات کاربران، اقدام به اضافه نمودن امکان
ارسال پیامک از طریق نرم افزار نموده است. ابتدا باید در شرکت های ارائه دهنده پنل
پیامکی عملیات ثبت نام، خرید پنل، خرید شماره اختصاصی و ... را انجام داده و سپس اطلاعات
ثبت نامی را در تنظیمات نرم افزار قرار دهید.
شرکت های ارائه دهنده پنل پیامکی تحت پوشش: فراز اس ام اس، کاوه نگار، مدیر پیامک، مدیانا اس ام اس، ایده پردازان، ملی پیامک، مکث اس ام اس، تابان اس ام اس و سیبا پنل
|
|
آیا می توان مبلغ را از طریق نرم افزار به دستگاه کارت خوان پوز بانکی ارسال کرد؟
|
بله، در نرم افزار حسابداری آسان و سایر نرم افزارهای این شرکت که بخش اتصال به دستگاه کارت خوان دارند می توان از طریق نرم افزار به دستگاه کارت خوان پوز بانکی متصل شد و مبلغ فاکتور و ... را از طریق نرم افزار به دستگاه ارسال کرد.
دستگاه کارت خوان های تحت پوشش:
کارت خوان شرکت پرداخت الکترونیک سامان
کارت خوان شرکت آسان پرداخت پرشین
کارت خوان شرکت به پرداخت ملت
کارت خوان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان
کارت خوان شرکت پرداخت الکترونیک سداد
کارت خوان شرکت پرداخت الکترونیک پارسارگاد
کارت خوان شرکت پرداخت نوین آرین
صفحه راهنمای اتصال نرم افزار به دستگاه های کارت خوان پوز بانکی
|
|
آیا می توان نرم افزار خریداری شده را ارتقا داد؟
|
بله، می توان نرم افزار خریداری شده را در همان سیستم به نرم افزار دیگر ارتقا داد.
با استفاده از جدول زیر می توانید نرم افزارهای قابل ارتقا و هزینه ارتقای نرم افزار خریداری شده را مشاهده نمایید.
جهت انتقال پایگاه داده می توانید پایگاه داده نرم افزار خریداری شده را به ایمیل شرکت ارسال فرمایید.
جدول هزینه ارتقای نرم افزار
|